הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער

ישנם בני אדם הרואים בשיער גופם כמקור כוחם ואילו עבור אחרים השיער עשוי בהחלט להיות גורם מפריע, מה מוביל להבדלים ? ובכן בקצרה – הכמות והמיקום. בעוד ששיער שופע על הראש הוא סמל להצלחה ובריאות, שיער עודף על הגוף באזורים מסוימים מהווה מטרד אסתטי ויכול לגרום לאי נוחות עם גופם בקרב נשים וגברים, אולם בעידן המודרני אין ממש צורך לסבול משיעור יתר במקומות לא רצויים, בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ניתן להיפטר מהשיער העודף לצמיתות ….

מהו טיפול הסרת שיער ?

הסרת שיער זהו טיפול אסתטי בעיקרו, אשר במהלכו מטפלת מוסמכת עושה שימוש במכשיר ייעודי למטרת הסרת השיער מהגוף.  הסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר נחשבת לשיטה הטובה והיעילה ביותר אך קיימות שיטות וטכנולוגיות נוספות,טכנולוגיית הלייזר הומצאה בשנת 1979 על ידי מדען בשם ברי ג'יי, אשר חשף את זרועו לקרן לייזר מסוג YAG וגילה כי לאחר חשיפת  האזור לקרן הלייזר, חדל לצמוח שיער באזור זה. לאחר שני עשורים של פיתוח ומחקר מעמיקים, הושק המכשיר הראשון לשימוש מסחרי והשאר – היסטוריה.

מה זה בעצם לייזר ?

העיקרון העומד מאחורי השימוש במכשיר הלייזר להסרת השיער הוא השמדת זקיק השערה, קרן הלייזר מזהה את פיגמנט השערה (מלנין) מחממת אותה בעוצמות חום ואנרגיה גבוהות מגיעה עד זקיק/שורש השערה ומשמידה את הזקיק לצמיתות. היות ותהליך המתואר פועל רק בשלב הצמיחה (שלב אחד משלושת שלבי חיי השערה) בזמן טיפול לא נוכל לדעת איזה מהשערות היו בשלב הצמיחה ואיזה לא, לכן נזדקק לחזור על הטיפול מספר פעמים (סדרת טיפולים) על מנת להצליח בכל טיפול לתקוף מספר רב יותר של שערות הנמצאות בשלב הצמיחה, ההערכה היא כי לכל אזור מטופל נדרשים בין שישה לעשרה טיפולים בהפרשי זמנים התואמים את מחזור צמיחת השערה בכל אזור ואזור (ראה טבלה מצורפת של מחזור צמיחת השערה)

מהו היתרון של לייזר לעומת טכנולוגיות אחרות הקיימות בשוק ?

לכל אורך ההיסטוריה, הן נשים והן גברים נוהגים למרוט שיער לא רצוי מחלקי הגוף השונים. או אז נכנס הלייזר לתמונה תוך שהוא מציע פתרון איכותי לאורך זמן ודרך למגר את תופעת שיעור היתר. היתרון המובהק של שיטת הסרת השיער בלייזר לעומת שיטות אחרות באה לידי ביטוי בעיקר ביעילות הטכנולוגית של הלייזר הפועלת באורך גל אחד ואחיד לעומת שיטת הבזקי האור ((IPL הפועלת בספקטרום של אורכי גל רבים יותר, במקרים רבים הוכח כי הלייזר פועל ביעילות יותר ולמעשה מגיע לתוצאות מהירות יותר במספר טיפולים קטן יותר. (קרא מאמר "הבדלים עיקריים בין לייזר ל IPL) בשני המקרים מטרת האור לזהות את פיגמנט השערה לחמם אותה להגיע לזקיק השערה ולהשמידו מעוצמת החום, זקיק שהושמד לא יצמח שוב.

בסמדושקה משתמשים בשתי הטכנולוגיות הן בלייזר והן ב IPL מה שמאפשר התאמה מושלמת לכל מטופל ומטופל וכמובן לשלב בין הטכנולוגיות במידת הצורך.

מה מגדיר טיפול הסרת שיער כטיפול מוצלח ?

הצלחתו של טיפול הסרת השיער מושפעת משני פרמטרים עיקריים :

  • מקצועיות הידע והניסיון של המטפלת בהסרת שיער וכמובן בתפעול המכשיר, יכולתה של המטפלת להבחין ולהתאים את הטיפול והפרמטרים הנכונים בהתאם למאפייניו הפיזיים של המטופל/ת הם קריטיים כגון : צבע עורו, עובי וצבע השערה, כמו גם את כמות האנרגיה, רוחב הפולס ומשכו, וזאת על מנת למנוע נזקים מחד ולהגיע לתוצאות והצלחת הטיפול בטובה ביותר מאידך. מקצועיות וניסיון המטפלת נמדדת גם בתחומים נוספים כגון בריאות העור, פריחה, אלרגיה,אופי צמיחת השערה או כל בעיה אחרת שעשויה להשפיע על הצלחת הטיפול.
  • הטכנולוגיה והמכשיר בו משתמשים לטובת הטיפול, בשוק קיימים מכשירים רבים מאוד ברמות שונות, הצלחת הטיפול, משך הטיפול, ומספר הטיפולים תלויים מאוד באיכות המכשיר .

איכות הטכנולוגיה שלנו

סמדושקה חרטה על דגלה להיות תמיד בפסגת המקצועיות, החדשנות והטכנולוגיה בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה, בסמדושקה משתמשים במספר טכנולוגיות להסרת שיער, טכנולוגיית הבזקי האור IPL אך ספינת הדגל של סמדושקה בתחום הסרת השיער הוא מכשיר הלייזר "קנדלה"  הפועל בטכנולוגיה הטובה והמתקדמת בעולם להסרת שיער, קצב עבודה מהיר ביותר, ללא כאב,יעיל ואפקטיבי ולכן מצמצם את מספר הטיפולים הנדרשים, מטפל בשיער פלומתי בפנים ללא  גילוח הפנים.

מהם יתרונותיו של מכשיר הקנדלה?

המכשיר עובד על לייזר מסוג אלכסנדריט אורך גל 755 ,nm שילובו של אורך גל זה במכשיר מאפשר לראשונה לתת מענה לכל גווני העור ולכל סוגי השיער לרבות שיער פלומתי.

המכשיר עובד עם מערכת גז חכמה ,המסייעות בקירור האזור המטופל ומאפשרת להשתמש בעוצמות חום ואנרגיה גבוהות המשפרות את יעילות ואפקטיביות הטיפול, מצמצמת את מספר הטיפולים ומקצרת תהליכים וכל זאת מבלי סבל וכאב של המטופל, ניתן לראות תוצאות כבר מהטיפולים הראשונים.

המכשיר החדשני בטיחותי עומד בתקנים המחמירים ביותר ומאושר על ידי הFDA – האמריקאי, ה CE האירופי ומשרד הבריאות הישראלי (אמ"ר) .

שירות מעל הכל

בסמדושקה המילה שירות אינה קלישאה או סיסמת מכירות, 36 שנות ניסיון אלפי לקוחות מרוצים מהארץ ומהעולם מעידים בפני עצמם, אנו מתחייבים לעמידה בזמנים, קליניקת בוטיק פרטית , יחס אישי, הקלינקה משתרעת ע"פ 250 מ' ובהקמתה הושם דגש גבוהה מאוד על עיצוב הקליניקה כך שתשרה אווירה מרגיעה, נעימה ומפנקת, כל זאת כמובן בנוסף למקצועיות הבלתי מתפשרת, לטכנולוגיה ולמכשור המתקדם ביותר בתחום.

סמדושקה– מתמחים בהסרת שיער מאז ראשית המאה ה-21

כפי שצוין מעלה קיימת חשיבות גדולה מאוד בבחירת הקליניקה לטיפוליי הסרת שיער, אנו גאים ביתרונותינו ונשמח לסכם אותם בצורה הישירה ביותר :

סמדושקה הינו מרכז לקוסמטיקה ואסתטיקה עם וותק של 36 שנים המטפל במגוון רחב של טיפולים קוסמטיים ואסתטיים ומושך אליו לקוחות מרוצים ומרוצות מכל קצוות הארץ והעולם.

בסמדושקה מכשיר ה "קנדלה" המתקדם ביותר להסרת שיער בלייזר מה שמקצר את מספר הטיפולים, מפחית משמעותית את הכאב, מטפל גם בשיער פלומתי בפנים ללא צורך בגילוח, תוצאות החל מהטיפול הראשון !!

  • בטיחות- המכשיר המאושר על ידי הגורמים המחמירים ביותר: FDA  האמריקאי, CE האירופי ומשרד הבריאות הישראלי (אמ"ר)

סמדושקה ממוקם במגדל העמק, עם רמת שירות בינלאומית, עליה יעידו אלפי לקוחותינו המרוצים והממליצים מהארץ והעולם.

סמדושקה מקום בוטיק, אוירה נעימה, משפחתית ומכבדת.

אנחנו משקיעים בכם את מירב המקצועיות ואת מיטב הטכנולוגיות.

עכשיו תורך להשקיע בעצמך פני/ה אלינו ע״י מילוי הטופס או התקשר/י והגיעו לפגישת ייעוץ לא מחייבת !!!

החיים שלך יתחלקו לחיים לפני סמדושקה ואחרי סמדושקה! באחריות!

יצירת קשר
טופס ליצירת קשר X

    שם מלאמיילטלפון