הסרת שיער

הסרת שיער

ישנם בני אדם הרואים בשיער את מקור כוחם ואילו עבור אחרים,השיער עשוי בהחלט להיות הגורם הראשי לחוסר ביטחון עצמי. מה מוביל להבדלים? ובכן בקצרה –הכמות והמיקום. בעוד ששיער שופע על הראש הוא סמל להצלחה ובריאות, שיער עודף על הגוף מהווה מטרד ויכול למנוע הן מנשים והן מגברים לחוש בנוח עם עצמם, בכמה בחינות. אולם בעולם המודרני, אין ממש צורך לסבול מהבעיה לאורך זמן, היות וקיימים טיפולים שונים להסרת שיער.

מהו טיפול הסרת שיער?

הסרת שיער זהו טיפול אסתטי בעיקרו, אשר במהלכו מטפל מוסמך לדבר או רופא עושים שימוש במכשיר ייעודי למטרת הסרת השיער מהגוף. לרוב,כאשר מדובר בהסרת שיער, נעשה שימוש בטכנולוגיית הלייזר, אשר מסייעת להוריד כמויות גדולות של שיער ממשטחי הגוף השונים. טכנולוגיה זו הומצאה בשנת 1979 על ידי מדען בשם ברי ג'יי, אשר חשף את זרועו לקרן לייזר מסוג YAG וגילה כי לאחר החשיפה האזור החשוף חדל מלהצמיח שיער. לאחר שני עשורים של פיתוח ומחקר מעמיקים, הושק המכשיר הראשון לשימוש מסחרי והשאר – היסטוריה.

מה זה בעצם לייזר?

העיקרון העומד מאחורי השימוש במכשיר הלייזר להסרת השיער הוא פירוק באמצעות אור בעוצמה גבוהה. במילים אחרות, הלייזר עובר דרך העור, נספג בפיגמנט השערה (מלנין) ומפיץ אנרגיית חום אשר משמידה את זקיק השערה ומונע ממנה להמשיך לצמוח. אלומת האור תוקפת את זקיק בשערה אך ורק בשלב הצמיחה, שלב הצמיחה הוא רק אחד משלושת שלבי צמיחת השערה הקיימים בגופינו ולכן בכל טיפול קיימות עדיין שערות שלא היו בשלב הצמיחה והן אינן נתקפות וגם אינן מושמדות , זו הסיבה העיקרית שטיפול הסרת השיער מחייב סדרת טיפולים ואינו יכול להסתיים בטיפול אחד. תדירות הטיפולים והזמן בין טיפול לטיפול משתנה מאדם לאדם ומאזורי הטיפול השונים.

מהו היתרון של לייזר לעומת טכנולוגיות אחרות הקיימות בשוק?

לכל אורך ההיסטוריה, הן נשים והן גברים נוהגים למרוט שיער לא רצוי מחלקי הגוף השונים. או אז נכנס הלייזר לתמונה תוך שהוא מציע פתרון איכותי לאורך זמן ודרך למגר את תופעת שיעור היתר כליל, לפחות ברבים מן המקרים. היתרון המובהק של שיטת הסרת השיער בלייזר לעומת שיטות אחרות באה לידי ביטוי בכך שהיא מאפשרת את דיכוי הצמיחה ולעיתים אף את הסרת השיער לצמיתות. בדרך זו נמנעת התלות בטיפולי הסרת שיער רבים ומתאפשר שקט נפשי למשך השנים.

מה מגדיר טיפול הסרת שיער כטיפול מוצלח?

הצלחתו של טיפול לייזר נמדדת על פי שני משתנים עיקריים והם: מקצועיותו של המטפל ואיכותו וכן יכולתו הטכנית של המכשיר. במהלך השנים, פותחו מגוון מכשירים העושים שימוש בטכנולוגיית הלייזר להסרת שיער מן הגוף, ועל אלה נפרט עוד בהמשך וכן נשמח לספק מידע נוסף אודות המכשור בו אנו עושים שימוש. במקביל,מובן כי על המטפל להיות בעל הניסיון וההכשרה המתאימה כדי להפעיל את המכשיר כהלכה, עליו לקבוע את אורך הגל הרצוי, את כמות האנרגיה בה יש לעשות שימוש, את רוחב הפולס ומשכו וכן את התאמת הטיפול למאפייניו הפיזיים של המטופל כגון צבע עורו וכן צבע ועובי השערה.

באיזה שלב של מחזור צמיחת השערה יש לבצע את הטיפול?

לכל שערה יש תקופת גדילה ולאחריה תקופת מנוחה. את מחזור חייה של השערה ניתן לחלק לשלושה שלבים:

  • שלב הצמיחה (אנאגן)במהלכו נוצרת שערה חדשה מהזקיק שלה.
  • שלב הנסיגה (קטאגן)במסגרתו נעצרת פעולת הייצור והפקעת ניתקת מהזקיק.
  • שלב המנוחה (טלוגן)במהלכו לא נוצרת אף שערה.

בטיפול הסרת שיער מטפלים רק בשערות אשר נמצאות בשלב הצמיחה (שלב האנאגן) וזוהי סיבה נוספת לכך שקיים הצורך לחזור על הטיפול כמה פעמים במסגרת סדרה.

למי מתאימים טיפולי הסרת שיער?

עד לפני זמן לא רב, טיפולי הסרת שיער התאימו בעיקר לבעלי עור בהיר ושיער גוף כהה. כאשר לאנשים בעלי עור כהה או בעלי שיער בהיר היו אחוזי הצלחה נמוכים יותר עבור אי אילו הטיפולים. אולם עם התפתחות הטכנולוגיה בתחום, המתחדשת ללא הרף בעת המודרנית, ישנו אף מכשיר לייזר אשר נותן פתרון לבעלי עור כההכמו, גם לבעלי שיער בהיר, והוא עושה זאת בעזרתו של פטנט ייחודי.

איכות הטכנולוגיה שלנו

בסמדושקה, אנו שואפים להתחדש תמיד ולהישאר עם היד על הדופק על מנת להיות יכולים תמיד להציע ללקוחותינו את הפתרונות המתקדמים והאיכותיים ביותר בתחום. על כן, אנו עושים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם להסרת שיער והוא מכשיר לייזר מבית סינרון קנדלה, הנחשב למכשיר היקר והטוב ביותר בתחום הסרת השיער.המכשיר נועד לתת מענה לכל אותם אלו אשר לא יכלו ליהנות מטיפולי הסרת שיער בשל גוון שערם הבהיר או עורם הכהה. כמו כן, מביא המכשיר החדש את הבשורה למטופלים רבים אשר התלוננו עד כה על אורכה של סדרת הטיפולים שהסרת שיער בלייזר דורשת, כמו גם על הכאבים.

מהם ייתרונותיו שלמכשיר הסינרון קנדלה?

המכשיר עובד על לייזר מסוג אלכסנדריט אורך גל 755 ,nm שילובו של אורך גל זה במכשיר מאפשר לראשונה לתת מענה לכל גווני העור ולכל סוגי השיער לרבות שיער פלומתי. הסיבה לכך היא שהמכשיר עובד עם מערכת גז חכמה, המקררת את האזור ומאפשרת להשתמש בעוצמות גבוהות יותר המשפרות את הצלחת הטיפול וזאת ללא כאבים, ללא אלחוש ועם תוצאות מצוינות כבר בטיפולים הראשונים.

בנוסף לכך, מהירותו השפעתו של המכשיר על השיער גם היא נחשבת ליוצאת דופן, מה שבתורו מאפשר קיצור דרך משמעותי וסדרה קצרה יותר של מפגשים. המכשיר החדשני מאושר על ידי הFDA – האמריקאי ולו התקנים המחמירים ביותר .

ולסיכום – מדובר אכן בחידוש בעל אפקט משמעותי

כאמור, לעומת טיפולים ומכשירים אחרים הקיימים בשוק, נחשב המכשיר החדש מבית סינרון קנדלה העולמית לחדיש ביותר והוא נותן מענה לחסרונות רבים אשר היו מאופיינים עם טיפולי לייזר בשנים קודמות ביניהם: אי מתן מענה לבעלי עור כהה ולבעלי שיער בהיר, כאבים או אי נעימות מן הטיפול וכן סדרת מפגשים ארוכה על מנת להשיג תוצאות ארוכות טווח. בעזרתו של פטנט ייחודי (והוא מערכת קירור חדשנית), ניתן להפחית את הכאבים באופן ניכר, לבטל את הצורך באלחוש ולהציע אחוזי הצלחה גבוהים לכל סוגי העור וכל סוגי השיער.

השירות מעל הכל

מלבד הטכנולוגיה המתקדמת, אנו מציבים דגש רב גם על השירות אותו אנו מעניקים – והדבר בא לידי ביטוי בדרכים רבות ומגוונות: החל ביחס האישי הניתן בכל טיפול, יתרון מובהק של קליניקה פרטית ביחס למרפאות הגדולות, דרך עמידה בלוחות זמנים וטיפול מקצועי ללא רבב וכלה במתחם טיפולים מפנק המשתרע על 250 מ' ומעוצב ברמה הגבוהה ביותר. אנו כאן על מנת להעניק לכם את הטוב ביותר הן מבחינת איכותם של הטיפולים והן מבחינתו של השירות האיכותי,תוך שאיפה רצופה להשרות עליכם אווירה מקצועית, נעימה ומרגיעה.

סמדושקה– מתמחים בהסרת שיער מאז ראשית המאה ה-21

בכל מקרה בו הנכם מעוניינים בטיפול הסרת שיער, קיימת חשיבות רבה למקום ולמטפל אותם בוחרים.'סמדושקה' מנוהלת על ידי סמדר זמיר,אשר החלה את דרכה המקצועית לפני 28 שנים
עם הסמכתה לקוסמטיקאית והצלחתה לא אחרה לבוא. בשנת 2004 הוקמה החברה ובה פועל כיום המרכז לקוסמטיקה, אסתטיקה וספא בוטיק לנשים אשר נבנה בהשקעה גדולה ותוך הקפדה על תכנון ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר.

הידע והניסיון אותם רכשה סמדר לאורך שנות פעילותה הם שמאפשרים לה להציע טיפולים איכותיים ולהתמודד עם בעיות ואתגרים מקצועיים. נוסף על כך, על מנת להציע לכם את מיטב הטיפולים שקיימים בתחום, סמדר מקפידה להתחדש ללא הרף הן מבחינה מקצועית, הן מבחינת השירות והן מבחינת הטכנולוגיה והמכשור בהם אנו עושים שימוש.

אנו בסמדושקה מזמינים אתכם ליהנות משילוב מנצח בין שירות וטכנולוגיה. לפרטים נוספים אודות טיפול הסרת שיערכהה, בהיר ועל גבי עור מכל הגוונים, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישה כעת –נשמח להתאים עבורכם את הטיפול האפקטיבי והאיכותי ביותר!

אודות סמדושקה
יצירת קשר
טופס ליצירת קשר X

    שם מלאמיילטלפון