פיגמנטציה

פגמנטציה וכתמי גיל

תופעת הפיגמנטציה (כתמי עור)  בעורנו ובעיקר בעור הפנים , היא למעשה הצטברות של כתמי פיגמנט המלנין בעור,תופעה רווחת בקרב נשים וגברים בישראל, הסיבות לכך רבות ומגוונות אך העיקריות שבהן הן שינויים הורמונאליים, גנטיקה, טיפול תרופתי כזה או אחר, מצב הרוח ובעיקר חשיפה גדולה לשמש הזורחת רוב ימות השנה בארצנו הקטנטונת, כמו כן קיימים סוגים רבים ושונים של פיגמנטציה למרות שרובם נראים די דומים בצבעם, יכולת האבחון של המטפלת ומקצועיותה היא תנאי הכרחי להצלחת הטיפול.  הצורך בהתאמת הטיפול הנדרש לאופי וסוג הבעיה היא קריטית, ולכך דרושים כמובן ברבה ניסיון, ידע וטכנולוגיה מתקדמת.

בסמדושקה ניסיון של 36 שנה בהתמודדות עם תופעת הפיגמנטציה (כתמי עור)  וכאמור קיימים הידע, המקצועיות, האמצעים, התכשירים והמכשירים השונים לפתרון הבעיה , כל מקרה לגופו לעיתים נסתפק בתכשירים ולעיתים נזדקק לסיוע טכנולוגי , בסמדושקה מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים  החל ממכשיר ה I.P.L  שעובד בשיטת הבזקי אור ומפרק  את כתמי העור השונים, ובעיקר מכשיר הלייזר GentleLase Pro בעל יכולות גבוהות מאוד, ובטיפול אחד או שניים מצליח לפרק ולהעלים את כתמי העור.

במקרים רבים השילוב בין השיטות הרבות , תכשירים, IPL , ולייזר הם השילוב המנצח, מה שמאפשר לנו בסמדושקה להגיע לתוצאות טובות ומהירות.

חשוב לציין שללא קשר לסיבת היווצרות הכתמים חשוב מאוד להישמר מפני השמש, קרינת השמש מעודדת ייצור מלנין בגוף וגורמת להחמרת והבלטת הכתמים לכן מומלץ מאוד בעיקר בתקופת הקיץ להשתמש במסנני קרינה ובעיקר להימנע מחשיפה לשמש.

 

יצירת קשר
טופס ליצירת קשר X

    שם מלאמיילטלפון